קוראים יקרים, בלוג זה נכתב כחלק מתהליך הלמידה לתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים. בחרתי להתמחות בתחום "תקשוב ולמידה" כיוון שהוא פותח צוהר לדרכי למידה מגוונות ושונות לחלוטין מן הלמידה הקוגניטיבית המסורתית שהייתה נהוגה במשך מאות שנים ועדיין דומיננטית במערכות החינוך בישראל ובעולם. כל זאת למרות השינוי הדרמטי בעולם הילדים שהם ילידים דיגיטאליים. השינוי המתבקש יכול להתקיים רק כאשר המורים עצמם ישנו את תפיסותיהם לגבי תהליכי ההוראה-למידה ומטרותיהם. דרך הבלוג הזה אני מקווה לתעד את התהליך האישי שאני עוברת במסע המרתק של הלמידה וההתפתחות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה